Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Скальські Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Скальські Д. Поняття "здоров’я" і "рух" у біологічній концепції фізичного виховання у європейській середній освіті [Електронний ресурс] / Д. Скальські // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 162-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_21
| 2. |
Скальські Д. Методологія порівняльно-педагогічного дослідження розвитку фізкультурної освіти у країнах ЄС [Електронний ресурс] / Д. Скальські // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 6. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_6_7
| 3. |
Скальські Д. Поняттєво-категоріальний інструментарій порівняльно-педагогічного дослідження концепцій фізкультурної освіти у країнах ЄС [Електронний ресурс] / Д. Скальські // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 7. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_7_5
| 4. |
Скальські Д. Популяризація Тернерівської гімнастики в Німеччині: масове захоплення фізичною культурою чи політична необхідність? [Електронний ресурс] / Д. Скальські // Історико-педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 2. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2018_2_8
| 5. |
Скальські Д. Нормативне забезпечення шкільної фізкультурної освіти на національному рівні у країнах ЄС [Електронний ресурс] / Д. Скальські // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_13 Охарактеризовано національні стратегії фізкультурної освіти у країнах ЄС. Зазначено, що цілі національних стратегій відрізняються у різних країнах, існує спільне бачення напрямів упровадження змін у країнах ЄС. Розглянуто найбільш важливі чинники покращання фізкультурної освіти в країнах, а саме: інфраструктура, шкільний і позашкільний спорт, здоровий спосіб життя, інклюзія, збільшення кількості уроків, кількості змагань, соціалізація, професійний розвиток фахівців.Охарактеризованы национальные стратегии физкультурного образования в странах ЕС. Отмечено, что цели национальных стратегий отличаются в разных странах, но существует общее видение направлений внедрения изменений в странах ЕС. Рассмотрены наиболее важные факторы улучшения физкультурного образования в странах, а именно: инфраструктура, школьный и внешкольный спорт, здоровый образ жизни, инклюзия, увеличение количества уроков, количества соревнований, социализация, профессиональное развитие специалистов.Characterized national strategies for physical education in the European Union. It was determined that the aims of national policies differ across countries, there is a common vision of introducing changes in areas of the EU. Considered the most important factors to improve physical education in developing countries, namely: infrastructure, school and after-school sports, healthy lifestyle, inclusion, increasing the number of classes, number of events, socialization, professional development specialists.
| 6. |
Скальські Д. Історико-культурні передумови становлення і розвитку фізкультурної освіти в Європі у середньовічну добу [Електронний ресурс] / Д. Скальські // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 4. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_4_5
| 7. |
Скальські Д. Значення волонтерського підходу до педагогічного діяльності [Електронний ресурс] / Д. Скальські // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 2-3. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_2-3_13
|
|
|